Tuesday 4 December 2012

PICS FOR TALES

Salam semua...

Di tengah2 malam ni Miss Lastique masih lagi menghodek2 blog ni sambil tengok tv citer Korea tah apa tajuk tentang teknik menguruskan perut yang boroi..memang amazing, cara dia ialah lipat2 badan sana sini tegak kejung tahan napas 5 saat pastu tetiba perut jadi kurus kurang 8cm dari saiz sebelumnya..


Apa motif aku letak gambar 3 ketul bunga tu aku pun tak tahu..tapi tetiba verangan **mata sepet-sepetkan sikit** klau dapat bunga kan beshhh.. takper..nanti aku beli sendiri, pilih jer kaler apa aku suka style apa aku nak.. untuk self reward ke arah menjadi blogger ternama di suatu masa kelak..dan juga untuk aku felong felong sorang sorang sambil dengar lagu ombak rindu.  Citer pasal ombak rindu tetiba aku macam dejavu la pulok... gini...  


Tanjung Rhu Langkawi.. ini pun tah apa malice aku letak gambar ni.. tapi aku rasa ada kaitan kot dengan minda bawah sedar aku.. ehh aku ni split identiti kah apa.. Bila dah penat badan otak pun meracau maybe roh aku kluar merayau kat Tanjung Rhu semasa aku membongkang. 



Kasi chance aku nak verangan jap.. klau tanya aku apakah salah satu dari wishes aku yang berjela2 tu ialah aku tingin nak buat photoshoot tepi laut pakai baju glam2 ala2 pengantin runaway bride tu.. **sila usah bayangkan** pastu siap baring2 atas pasir tu dengan kaki..lambung2 petal of roses..wallaaa... Tapi aku rasa semasa nak siapkan album aku tu maybe photoghrapher tu pening2 lalat sambil sapu minyak cap kapak kat dahi sebab tak tahan tengok model yang over..

Ok lah tu jer la kot nak citer untuk malam ni.. lain kali aku citer lagi apa yang sangat2 aku harapkan dan angankan..sebab angan-angan tu adalah cita-cita dan juga motivasi sebenarnya yang menolak keinginan untuk merealisasikannya.. **aku pun dah berpinar tengah dahi dah ni. Bye    


No comments:

Post a Comment